Tips sederhana untuk yang terlanjur terlilit hutang (3)

Melihat komentar-komentar dari teman-teman, ternyata ada juga yang bermasalah dengan cicilan.

coz skg trjdi pda diri gw
penghasilan 1 jt tp cicilan mtr 500rb per bln dan akhir ny modal dagangan kpake lalu utang pinjem n apa yg trjdi skg,??
Gw mau jual Aset brupa 2 hp nokia seri N..
T.T
by Mr_Long’s

hahaaa….bab cicilan iki awak msti lgsg twuing-ttwuingng… muzzmmhett…!!!
cicilan mongtor g ndue, tp cicilan bpkb ono 5, gae modal tuku server gae bakulan pulsa..
alamaaaaakk…., mergo bakulan rodo anyep, saiki maleh mechiccwuill…
lha byen g ngerti rumus 30% iku mbokdhee.. :(
byen rumuse: pkoe d angen2 ngatasi, kyoe kuat mbayar, sikaaaaaaaatt…!!
akhire yho mecicwuil tmenann, hahahaaa….
smyn nggawe artikel iki mbokyhao kaet 2taon wingi po’o mbokdheee…..!! ;(
by mbahe motoholic


Saya juga dulu pernah ambrol, cicilan banyak, kartu kredit njebluk, tiap hari ditelpon sama yayank “Bank Baon” lengkap dengan kata-kata manisnya.:mrgreen:

Belum yang kalo tiba-tiba muncul, “Halo adik…saya lihat adik baru dari luar kota toh… Tentunya mbawa uang banyak iya toh…” Badannya gede, sambil matanya mendelik. Ouuch….😦

Jangan kecil hati bro, tidak perlu seorang ahli keuangan untuk memperbaiki keuangan anda yang hampir jebol. Banyak tips-tips ataupun buku-buku yang mengulas tentang manajemen hutang. Berikut saya rangkumkan untuk anda.

1. Cari tahu dengan siapa Anda berhutang dan berapa jumlah yang dihutangkan

Langkah pertama dan terpenting adalah dengan mencari tahu dengan siapa Anda berhutang dan berapa saldo yang masih sisa. Ada beberapa hal yang sebaiknya Anda cantumkan dari daftar seperti :

– Nama kreditur, alamat dan nomor telpon

– Jaminan/agunan (bila ada)

– Saldo akhir pembayaran

– Jumlah pembayaran yang masih tersisa

– Besarnya cicilan bulanan yang harus dibayar

– Tanggal jatuh tempo

– Jumlah dan tanggal pembayaran terakhir

– Sisipkan beberapa patah kata yang bisa membuat Anda semangat. Seperti “Semangat, aku pasti bisa melunasi hutang ini”

2. Buat rencana keuangan
Jika Anda memiliki rencana yang jelas tentang bagaimana Anda akan menggunakan atau membelanjakan uang, maka Anda akan bisa meminimalisasi pengeluaran yang tidak perlu. Pada awalnya memang sulit untuk dilakukan, tapi jika Anda terus menerus melakukannya, maka Anda akan terbiasa.

3. Sisihkan income / pemasukan untuk pelunasan hutang
Jika Anda mendapat pemasukan secara bulanan, maka menyisakan uang Anda untuk pelunasan hutang adalah langkah yang baik. Dengan demikian, akan ada keterpaksaan agar Anda melunasi hutang. Ini juga merupakan cara yang bagus untuk memastikan bahwa Anda tak bisa menyentuh uang tersebut, karena Anda uang tersebut sudah Anda rencanakan untuk keperluan lain.

4. Menghemat
Coba potong pengeluaran. Anda bisa melakukannya dengan menghemat energi, seperti listrik dan air. Jika memungkinkan, potonglah pengeluaran untuk hal-hal yang bisa Anda lakukan sendiri. Misalnya saja untuk laundry, perawatan taman / kebun, perbaikan pipa, dll.

5. Prioritaskan hutang dengan bunga tertinggi
Jika Anda punya banyak hutang, bayarlah hutang yang bunganya paling tinggi terlebih dahulu. Dengan demikian, maka Anda akan terhindar dari bunga hutang yang nilainya juga akan makin tinggi. Anda juga akan dapat menyisihkan uang untuk membayar hutang yang lain (yang bunganya lebih rendah).

6. Bayar lebih banyak
Jangan hanya membayar cicilan hutang sesuai jumlah yang diminta. Jika Anda punya uang, bayar lebih banyak. Dengan demikian, maka kekhawatiran Anda akan berkurang, dan akan ada keringanan beban dalam pelunasan hutang Anda yang berikutnya.

7. Gali lobang tutup lobang (untuk hutang kronis)

Ini trik bagi yang mempunyai jumlah hutang yang parah.

– Pindahkan hutang kita kepada pemberi hutang yang mempunyai bunga lebih kecil.

– Negosiasikan cicilan hutang anda menjadi jumlah yang sanggup anda bayar. Apabila seluruh jumlah cicilan anda melebihi jumlah safety cicilan (yaitu 30%), negosiasikan ulang jadwal cicilan anda. Contoh : mengubah hutang kartu kredit menjadi cicilan tetap yang lebih panjang.

Lebih baik membayar cicilan semampu kita, daripada kita empot2an dan malah akhirnya berantakan lagi. Semoga berguna…

Untuk liat SPG Mobil Hot… Hot 1, Hot 2, Hot 3

Referensi : Siapa bilang jadi karyawan nggak bisa kaya – Safir Senduk, http://www.justelsa.com/2009/05/5-tips-sederhana-manajemen-hutang.html, http://melodanta.com/agar-terbebas-dari-lilitan-hutang.html

  1. pertamax
    matap postingane

    • Amankan kedudukan
      wah tapi itu pengalaman pribadi juga kah

      • Tutup sisan:
        tambahi tips, makan nya jangan beli, tapi masak

      • pengalaman pribadi. akibat jor-joran pake kartu kredit. hati-hati ya yang punya kartu kredit. kalo anda orangnya tidak disiplin, mending jauh2 deh dari yang begituan…

        • guspur
        • Maret 25th, 2010

        Iyo je… tagihan bulananku kok isine jeneng PT-PT sing gak jelas ngono to???… :-s

        Sniff… sniff…

      • wis…ndang tutupen ae. nggaweo kartu siji ae. limit ora usah akeh-akeh lah.
        pokoke isok digae cangkruk’an gratis nang airprot.:mrgreen:

        • guspur
        • Maret 26th, 2010

        Wah, kowe gak nyandhak kamsutku Mblo…😉

        Sniff… sniff…

        • 1001nickname
        • April 9th, 2010

        @ Guspur, Jomblo…
        gus nek Doly termasuk PT dudu…
        heheheeeee….

  2. OO ana link referensine dhing

    • guspur
    • Maret 25th, 2010

    Byooohh byoooohhh… SPG ne sing melet2 iku kate nglamuti opo seh????… tiba2 kok linu2 aku… cekooottt… cekoooottt… lali nek akeh utang:mrgreen:

    Sniff… sniff…

    • Iku seliliten Gus

    • bhuahahaha…no. 02 gaaan… asli cianjuurr…xixixi…..

        • guspur
        • Maret 25th, 2010

        Duwe nomere Mblo? serius ki… mumpung lg mumet ndhasku…😛

        Sniff… sniff…

      • ndas mumet enake minum ‘dagorin’ kang…:mrgreen:
        enek, tapi wis nduwe anak siji…hahahaha….

        • guspur
        • Maret 26th, 2010

        Ra popo wis duwe anak siji Blo… jik enek nyanthol2e sithik…:mrgreen:

        PM nomere ya? sisan ketemuan yo gakpopo…😉

        Sniff… sniff…

    • SkyrideR
    • Maret 25th, 2010

    Weleh2.. lg serius memahami, lho ko ada iklan lewat.. wah, jd utang lg donk buat beli yg manis2

  3. untng utang’e awak ra kronis buk de, mung seket ewu nyang warung kopi hihiihi

    • ckckck…nang warung kopi utang nganti seket ewu?
      wah…sakno bakule lak’an… kowe ngombe kopi sak jrigen ta?

    • thwuerhouwnguisth waras 13 prosen
    • Maret 25th, 2010

    sek2 tak komen waras sek…

    • thwuerhouwnguisth waras 13 prosen
    • Maret 25th, 2010

    gali lobang tutup lobang… kayak inyonge kiye… mingjem ke koprasi bunga 2% menurun lumayan membantu…

    • thwuerhouwnguisth waras 13 prosen
    • Maret 25th, 2010

    heeh perbulan…

  4. wah aq iseh akeh utang kii….jarene tanpa hutang…tak ada semangat mencari uang…tapi nek kakehan utang…..semangat untuk menuju illahi….xixixiixixixi:mrgreen:

    • at0z
    • Maret 25th, 2010

    alhamdulillah aq ra nduwe utang…..

    • alrozi
    • Maret 25th, 2010

    mas bro, hutang boleh kok… asal dengan perhitungan… hahahaha, cuma mau koment apa kok malah bingung lihat iklan warna ungu itu😛

    BKPB mongtorku juga saya jaminkan mas bro, tapi alhamdulillah selama ini tertib. mumpung masih muda, yaagh bikin usaha kecil-kecilan😀

    • bro, kirimin profile daganganmu dong. tak publish nang blog yo. lengkap mulai dari pembuatan, distribusi dan harganya ya.

        • alrozi
        • Maret 26th, 2010

        86 mas bro!!! masih belajar tapi… xixixixi😛

        siap.. siap.. siap…

    • Van Der Syur
    • Maret 26th, 2010

    Kapan-kapan tips pemberi hutang mbok De, mosok gak kathek bunga ae huangele ditagih

  5. wah…mantaff ni artikelnya…
    kebetulan lagi ngadepin masalah yg sama😦

    • Mr_lOng’S
    • Maret 26th, 2010

    Makasih mbok J.A Tips n Trick ny

    tp untung ny sy brhutang dgn sodara kandung jdi ga di kenain bunga n tnpa batas waktu bs d blng yha kpn aza, seada ny sy aza,!!
    Cm uang buat puterin dagangan sy kpake jdi mau gak mau yha jual aset ini yg bkin puyenk..

    • hehe… hati2 keenakan…xixixi…
      mulailah merencanakan keuangan, alias ilmu budgeting.

    • anddeep
    • Maret 26th, 2010

    yang penting keinginan yg harus menyesuaikan pendapatan,jgn pendapatan yg menyesuikan keinginan

    misal: gajinya motor bebek,pengenya ducati.lha untuk beli ducatinya ini yg mungkn membuka peluang untuk kta punya utang

  6. Aku pernah krungu gon pengajian kalau kita mau hutang sebaiknya berhutang tak lebih dari 10% dari aset kita…ben nak ra kuat mbayar iso di jikokne sebagian seko aset tsb…

    • yahonsuwakanja
    • Maret 26th, 2010

    bar ndelok spg …
    blazzz…utange lunas….

  7. e..ladalah…SPG ne apik sing ngarep…sing numpak pik up abootttt…hueheheheh

    • wah…jarang-jarang nih sekarang ada pembaca yang jujur…
      sekarang kalo keblasuk jebakan betmen, gak ada yang mau ngaku…xixixi…

  8. alhamdulilah utangku wes lunas kabeh…
    saatnya ngutang maneh hihihihihi

    • utangku lunas masih november…xixixi…
      ada bocoran motorsport yamaha baru gak (selain byson)? kalo lunas kan mau regenerasi..:mrgreen:

    • ya yg kemarin aku omong buk de…..
      cuma itu aj sih di sport, tahun depan lebih sadis lagi…
      tpi yo jenenge planing isok berubah, nontok situasi&kondisi
      hihihiihi

    • ooo… tergantung strategy kompetitor juga ya hehehe…
      kita tunggu projectnya aja daah…:mrgreen:

  9. hidup tanpa hutang tu bikin hidup ga asik, kalo punya hutang kan jadi semangat buat nyari duit…
    mari hutang sebanyak-banyaknya😆

    *ngawur.com

    • sekopati
    • Maret 27th, 2010

    mbok dhe kok sak iki malah dadi konsultan utang tho…. nanging ulasane top…

    • Shark
    • Maret 27th, 2010

    sieep mantep tenan (UG-pick upnya)…🙂

    mblo aku mo ada rencana ngambil rumah… itung-itungan yang dulu berlaku juga ga untuk kreditan rumah….
    matur suwun🙂

    • beda dikit… kalo rumah ada biaya fidusia 1%. kalo mau kredit rumah, cepetan bro. mumpung bunga lagi turun. kalo bisa ambil BTN aja.

        • Shark
        • Maret 30th, 2010

        uke, matur thank’u….🙂

    • CBR_neh
    • Maret 27th, 2010

    Aseeeemmm aing katipu ku gambar celengan no 2,3 , s

  10. si dietung duit opo celengan sih mbok de

    • pemain baru
    • Maret 28th, 2010

    manteb montor pikep e

    • mbahe
    • Maret 28th, 2010

    huaahhahahahaaa… pirang2 ndino klalen g nyambangi warung mesum iki, g ngertio awak dadi lakon nang bakasan saiki..
    jjjjruuuuwwwooooozzz tipsnya mbokdhe, awak saiki lmyn rodo iso ambhegkan, mrgo mlai awl maret wingi bakulane t genjot pnjualan+pemasarane dg ngluarken straptegi2 serta jurus2 kungfu tingkat tinggi, kyoe masuk wulan juni bakl ngatasi nyauri tagihan2 iki mbokdhe.
    d tmbh lg, saiki wes ndue ngelmu ttg pengendalian esmosi dlm ber”HUUUTTTANG” klakon tmbh anteng bakulane iki ngko.
    o’yho, nitep promo bakulanku d warunge smyn oleh ta mbokdhe?
    misal oleh, carane pye..!!?
    bekne iso nambah omzet, akhire nambah ringan beban nyicwuiiiiiiiLL…
    matoernuwon sanget sa’derenge mbokdhe…!!

    • alhamdulillaah… awake dewe seneng ae rek lek kancane sukses…hehe…
      kirimen ae profil usahamu nang jombloati@gmail.com tak pasange nang kene.
      ora usah mbayaaar… mene ae lek awakmu wis sukses larisss…

  11. Kalo kelilit ama cewek2 foto yg diatas gmn caranya ?😀

    • caranya gampaaaang… pinjem gixxernya mas tri ajah, keliling2 di kampus2…wkwkwk…

    • arie slight
    • Maret 29th, 2010

    jangan ampe deh ane ngutang…
    ntar kalo ditagih keroyokan sama mbak2 di atas:
    “Halo adik…saya lihat adik baru dari luar kota toh… Tentunya mbawa uang banyak iya toh…” ******** gede, sambil mulutnya men******. Ouuch….
    aku tak kuat lagiiiiiii……..

  12. halah….setiap orang mesti yo do utang..gak sah dipikir..mengko rak yo lunas…….jurangan, celengane UG iso didudah?

      • j.a.
      • Maret 30th, 2010

      Didudah kuwi diapakne? Kosakata daerah ngendi kui?

        • Awakku
        • Maret 31st, 2010

        didudah yo dibukak…….

    • Supra XX
    • Maret 30th, 2010

    utang pakmbok luwih amannn_

    • sabdho guparman
    • Maret 30th, 2010

    betul kata budhe . . . .

    SPG ne kelas berat:mrgreen:

    keep brotherhood,

    salam,

    • softpack
    • Maret 30th, 2010

    wah nek ngene siap2 mumet… mblundet.. cupet…

    • mbahe
    • Maret 30th, 2010

    @mbokdhe JA seng mbalesi komentku nduwur iko:
    hhaaaaaaowke mbokdhe, iki t siapne file promo bakulan pulsaku utk d uncalken nang imel smyn.
    klo sdh t kirm, lgsg t terror, eh…tkbri smyn
    ssssaauuuuuuwwwuoooonn pwuoooolll…..!!!

    • Awakku
    • Maret 31st, 2010

    Salam Kenal Bro Jomblo Ati… dan para pengunjung sekalian…

    • guspur
    • Maret 31st, 2010

    Ndi Mblo undangane arek kenthir?

    Sniff… sniff…

  13. gus nandi ae ra tau nongol neng warung ijo

      • guspur
      • Maret 31st, 2010

      Repot… ngurusi knalpot…:mrgreen:

      Sniff… sniff…

      • gus kalau sempat baca sampean, satu pertanyaan lagi gus apa itu shock yang sampean rekomendasikan buat win itu gus, home steernya plek tinggal pasang opo harus ngakali, atau pakek segi tiga bawaan win?

    • nick69
    • Maret 31st, 2010

    Jiakakakak
    Wes suwe ora pencilakan ng warunge j.a.

    Btw nice info bgt..
    Hutang mtr saya mau sy lunasi..3 tahun lg..
    wkwkwkw

  14. ARTIKEL ANYAR MANA?

    JANGAN CUMA BERANI PAMERIN TESTIKEL SAJA!!!!!!!!!!!!
    :mrgreen:

    *bukan bales dendam*

  15. MANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ARTIKELNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGGG

    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRUUUUUU

    MALAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    UMBBBAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR

    TESTIKELLLLLLLLLLL

    :mrgreen:

    • kobelover
    • April 2nd, 2010

    nikah aja mas.. istri kerja, suami kerja, jadi sebulan 2 jt, 500rb kredit gak masalah

    • dudung59
    • April 2nd, 2010

    prinsip gw…
    1. kalo bisa jgn sampe ngutang…
    2. kalo ngutang segera mungkin dilunasin
    3. nikmati apa yang ada… dan nikmatin selagi ada
    makanya celengan gw ga pernah ngisi penuh…
    tapi kalo celengan diatas pasti langsung gw penuhin…:mrgreen:

    • KillBill1
    • April 4th, 2010

    kalo saya banyak utang karna sering mainin kutang,piye iku ngilangine?

      • alrozi
      • April 5th, 2010

      huah…. mas Helmi saya gak ikut2an lah….🙂

  16. artikel anyare endi mbok de?????

  17. buk de saya terinspirasi nie buk de..jdi ikut2an bikin artikel soal utang hehehe
    http://www.yamaha-friends.com/?act=articles&aid=442

    • Ha Ge
    • April 7th, 2010

    ada tips supaya utang kita dibayarin orang lain gak:mrgreen:

  18. artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;
    artikel anyare endi dul
    .
    ;

  19. wakakaka… sabar oom… TM

  20. setengah wulan artikele.. ra eneng seng…anyar….

    • guspur
    • April 9th, 2010

    SELAMAT ULANG TAHUN BUAT JOMBLOYATI……😀

    Semoga pancet pesek irunge, tapi mancung rejekine…
    Semoga tambah lemu awake, tapi jembar rejekine…
    Semoga tambah kemproh lambene, tapi resik atine…
    Semoga juga segera sukses membina keluarga sakinah…
    Amiin…🙂

    Mangan2e rek… KFC Pesing ae yo gakpopo…:mrgreen:

    Sniff… sniff…

      • eddy
      • April 9th, 2010

      Gus.jomblo iku manggon ngendi?Tangerangkah?

        • guspur
        • April 9th, 2010

        Iyo Mbahyut… opo’o? kate mampir ta? Akeh bencong nang kono… senengane sampeyan… wkwkwkwkwkkkkk…:mrgreen:

        Sniff… sniff…

    • Onthel
    • April 9th, 2010

    Met ultah ya brotha…
    semoga selalu dalam lindungan Nya.. amien..

    • Thwuerhouwnguisth waras 7 prosen
    • April 9th, 2010

    Selamat hari burung bung mbokdhe jombloati…
    Semoga selalu panjang(umur), tambah besar(rejekinya), tambah kuat(imannya), tambah kuenceng(mongtornya), dan tetap sehat penuh semangat… Sukses selalu ya… Ameeen… Traktir biar doanya manjur…

    • 1001nickname
    • April 9th, 2010

    ditambah asuransi mblo tambah mumet sisan ndasku….

    • Awakku
    • April 9th, 2010

    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM
    IDEM

    • eddy
    • April 9th, 2010

    @Guspur
    Nggak ngono Gus.
    2 hari aku di Tangerang.Nang omahe adikku,peromahan Sutra(Mburine RS Omni)
    baru td siang aku balik nang Banjar.
    Kutelp Jomblo,hpnya mati.Trus kutelpon Bro Shark,mau kuajak jalan.Ternyata rumahnya jauh di serpong.hehehe….

      • guspur
      • April 9th, 2010

      Lha nyapo gak telp/sms aku??… waaahhhh… mayak wong sepuh sitok iki… :-s

      Sniff… sniff…

      • mbahyut eddy wedhi karo sampeyan gus. Ntar beneran diajak nyari B****g. muleh2 nang banjar sikile uklek….

        • eddy
        • April 10th, 2010

        Kwkwkw……
        Sory2 Gus…aku eling2an omah sampeyan nang Bandung ae.

        • guspur
        • April 12th, 2010

        @deny
        Lek jare JA, “samar lek helme cumplung”…:mrgreen:

        @mbahyut
        Wah, kecewa aku karo sampeyan… kene, gawe obat kecewane… pilih TZR opo F1Z e sing dikirim nang Jkt???…😀

        Sniff… sniff…

  21. selamat ulangan akhir semester

    • yudibatang
    • April 15th, 2010

    gak ada artikel baru nih… jangan-jangan warungnya mau “kukud”..xixxii..

    • yahonsuwakanja
    • April 15th, 2010

    sepi nyenyet…..
    wis 3 minggu ra bukak warunge…
    kulonuwun….

  22. permisi….
    spadaaaa….
    kulonuwun….
    mbokdhe….
    kulonuwun….
    nuwun sewu….
    sewu gangsalatus…..
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….
    gangsalatus seket….
    seketewu….
    sewu gangsalatus….

    • Awakku
    • April 16th, 2010

    Iki warung asline paling wis ambrug yo.. bar digrebeg karo satpol PP….

    • mbahe
    • April 16th, 2010

    warung iki kari engsel+tut gelas thok seng j durng d kukuti ambek satpol pp.
    lha ya’opo, smpe sa’wulan gdbukak blas, kethok satpol pp yho lgsg d angkuti barange rek…
    eh, ojo2 g ono menu anyar iki mrgo drijine mbokdhe kiwo tengen limo2ne udhunen kabeh rek?….
    xixiixxiiiiii……

    • Awakku
    • April 16th, 2010

    timbangane ambruk dibadog rayap, warung iki tak goyang-goyang ae… sopo ngerti sing duwe warung mecothot…

    silahkan menikmati cerito Suroboyoan iki

    MAKHLUK TUHAN YANG PALING NGGATHELI
    Dino iki Boy mlebu kuliah pertama kaline. Kit mau macak nang ngarepe koco ndek kamare gak mari-mari. Mekitik ancene, atase pertama kuliah ae, gayane koyok yok-yok-o. “Cuk, ancene ngganteng aku iki tibake,” jarene de’e dhewe, ambek ngelus-elus rambute. Koyok asu! Ngelem awake dhewe… “Bah…Mik…aku budhal, salamlekom…!” pamite nang Abah ambek Umik. “Iyo, le…,” saut Umik, “Bah, dipamiti anakmu iko lo…mbidheg ae!” “Boyo iku nek budhal gak tau… pamit wong tuwane,” jare Abah. “Iko lo..areke sik tas pamit!” sentak Umik. “Wong pamit garek cangkeme mangap ae opo angele, se?” jare Abah maneh. “Oalah…ancene budheg! Percuma ae ngomong sampek lambe mrongos, kono gak krungu opo-opo!” sambat Umik, “Wis, emboh tak nang salon ae, manicure pedicure…” *** Boy markir Tigere nang ngisore wit sono ngarepe fakultas ekonomi. Arek iku sik tas ketrimo nang jurusan manajemen Universitas Karang Menjangan nang Suroboyo. Terkenal lo universitas iku. Mangkane de’e guaya saiki. Kelas wis dimulai, Boy sik tas mlebu ruangan. Arek sakkelas ndeloki kabeh. Dosene opo maneh, ndeloki ambek mecucu cangkeme. “Oalah mas…hari pertama kuliah sudah telat. Sana duduk!” sentak dosene. “Duduk dimana, Pak?” takok Boy. “Nang kene lo…”jare dosene karo nduding bolongane irunge. “Terserah kamu mau duduk di mana.” Boy langsung lungguh nggolek kursi sing kosong. “Nama saya Joko, kalian boleh panggil saya Pak Joko. Saya mengajar mata kuliah Pengantar Bisnis,” jare dosen iku. “Sekarang saya ingin kenal dengan kalian juga. Ayo, yang tadi telat, siapa nama kamu?” “Saya, ta Pak?” takok Boy ambek tolah toleh kiwo tengen. “Iya, yang telat kan kamu!” Pak Joko rodok emosi jiwa. “Lho, yang lain gak ada yang telat, ta? Masak cumak saya?” “IYA, KAMU THOK YANG TELAT!” Pak Joko wis muntap. “Ya sudah…Saya akan mulai…maaf, saya tadi disuruh apa?” “Perkenalkan dirimu, cuuuk…..!” Pak Joko njambaki rambute dhewe, stres de’e ndelok kelakuane Boy. “Nama saya Boyo, tapi panggil aja Boy. Sebenarnya nama saya Prabowo, tapi gara-gara
    petugas yang nyatat akte kelahiran saya itu guoblok, kliru nulis Praboyo di akte, akhirnya rapot saya pas SD sampe ijazah SMA saya ya pakek nama Praboyo. Padahal sumpah, nama asli saya itu Prabowo, kalo gak percaya tanya aja sama Abah atau Umik saya,” jare Boy panjang lebar. “Bah boyo, bah bajul, bah nyambek, urusanmu, cuk!” Pak Joko mulai ngomong karo nyekeli ndhase, ”Ndak tau, tiba-tiba hari ini saya gak mood ngajar…Gini aja untuk bab satu ini kalian saya beri tugas buat ringkasannya, dibuat satu kelompok dua orang. Nomer absen satu dengan nomer absen dua, tiga dengan empat, dan seterusnya. Minggu depan dikumpulkan!” “Dikumpulkan dimana, Pak?” takok Boy. “Nang kene lo…” Pak Joko nduding bolongane irunge maneh. “Lho, kuliah sudah selesai, ta?” takok Boy. Pak Joko gak njawab, cumak ngombe banyu putih, trus nyumet rokok ambek metu ruangan. Cangkeme sik mecucu ae. *** Boy nyangklong tase metu nang nggone kantin. Ate moleh yo males, engkok onok kuliah maneh jam siji awan. Nang kantin ae wis. “Bulik, mangane opo?” takok Boy nang Bu Kantin. “Bulik mattamu yo…Kapan kawin ambek Paklikmu?” semprot bakule. Jenenge Mbak Pat. “Kerenge…Wis gak ayu…jahat pisan,”jare Boy. “Babah ta, masio gak ayu sing penting lak wis payu,” jare Mbak Pat. “Endel! Mangane opo ae? wetengku wis kaliren iki lo, cuk!” “Pecel, rawon, lodeh,” saut Mbak Pat. “Ndeso, cuk! Iki lho kantin fakultas ekonomi universitas paling get sak-Suroboyo, dodolane kok gak keren blas,” jare Boy. “Nyocot ae! Mangan ta gak?” Mbak Pat mulai gregeten. “Yo wis, sego pecel dikeki duduh rawon, gak athek kangkung, sambele pinggirno, peyek kacang ae, iwake empal, kek-ono bali tahu, segone tambahono, cuk!” Boy mulai rewel. “Tak banting temen piring iki,” Mbak Pat ancang-ancang ate mbanting piring nang tangane, “Garek mbadhog ae rewele koyok prawan ate manak!” “Ngombene es teh, ojok legi-legi, es batune thithik ae, gak usah sedotan.” “CUK!” Mbak Pat stress. Moro-moro tekok mburi pundhake Boy dijawil wong. “Eh, jaran!” Boy kaget terus noleh nang sing njawil de’e. Arek iku ancen koyok asu, kagetan, latah pisan.
    “Eh, maaf, nama kamu Boyo kan? Praboyo kan?” takok arek wedok sing njawil Boy mau. “Iya, bener, tapi panggil aku Boy aja. Kok tau nama saya? Wah, resiko jadi orang ngganteng ya, baru pertama masuk kuliah, wis terkenal,” Boy mulai mekitik. “Rai Gedheg,” gremeng Mbak Pat. “Enggak, aku lihat nama kamu di absensi, kita satu kelompok buat tugasnya Pak Joko. Eh, iya, namaku Prita,” jare cewek iku ambek ngekekno tangane ngajak kenalan. “Boy,” jare Boy ambek nyaut tangane cewek iku. “Cuk, tangane alus, cak!” batine Boy. “Wis, ojok suwi-suwi salamane…Kesempatan…”jare Mbak Pat. “Boy, kalau mau ke Hotel Garden Palace naik angkot yang mana ya?” takok Prita. “Lapo, eh ngapain ke hotel?” Boy mikir macem-macem. Mosok sik tas kenal wis ngajak check-in? Resiko wong ngganteng, pikire…Areke ayu pisan. Boy wis kemrengseng, nggoceki slerekane. “Enggak…aku kan dari Bandung, di sini belum dapet kos-kosan. Jadi sementara ini tinggal di hotel dulu. Naik jurusan mana ya Boy?” “O…Tak pikir ate ngajak…Gini aja, gak usah naik angkot, tak anterin aja naik sepeda motorku ya? Sebentar…” Boy mlayu njupuk Tigere. “Gak usah Boy…!” Prita karepe nolak. Tapi Boy wis mlayu adoh. “Hati-hati, mbak…Jangan mudah percaya sama orang yang baru kenal. Ini Surabaya, mbak. Kota Buaya!” Mbak Pat mulai menghasut ambek nyuntek duduhe rawon nang sego pecele Boy. “Ayo…!” bengok Boy tekok Tigere. “Lho, nggak pake helm, Boy?” takok Prita. “Gak usah, deket aja kok, lagian Pak Polisi kan Sahabat Anak?” “Boyo…segomu iki yok opo?” bengok Mbak Pat. “Gak sido, panganen dhewe!” jare Boy ambek ngegas Tigere banter. “Asu iku…!” semprot Mbak Pat. *** Pirang ndino kuliah, Boy wis nduwe konco akeh. Onok sing jenenge Soni, Angga, karo Kosim. Soni iku arek Malang. Senengane mbalonan, ngajak nang Dolly terus…Sampek konco-koncone sumpek kabeh. “Cepitno lawang kono lo, nek sik gatel ae!” jare konco-koncone. Nek Angga iku arek Suroboyo koyok Boy. Areke dhukur, pinter main basket. Pas SMA biyen jarene tau menang basket trus dikirim nang luar negeri. Asline se yo gak pinter-pinter nemen, wong tuwane ae sing sugih. Dhuwike akeh, cuk! Sing Kosim iku arek Meduro. Kos nang daerah Gubeng Kertajaya. Senengane mendem. Alcoholic pol. Wong kadang-kadang nek pas kebelet, de’e tuku alkohol 70% nang apotek daerah Dharmawangsa trus diombe dicampur nutrisari. Ancene wong gendeng. “Nang endi iki, rek? Kuliah maneh engkok jam papat sore, sik suwi,” takok Boy nang
    konco-koncone.”Mosok nang kantin kene sampek engkok sore? Males, cak! Bakule lo raino gak isok didelok, saking eleke.” “Nang Dolly ae, Boy, awan ngene sik tutup ta?” takok Soni. “Cuk, raimu mbalon thok ae. Males-males, budhalo dhewe!” sentak Boy. “Aku gak onok sepeda, Boy, nyilih Tigermu yo?” rayu Soni. “Emoh! Engkok tonggoku liwat kono, pas ndelok sepedaku dipikir aku mbalon, matek aku. Mari ngono dikandakno Abahku, tepak wis…gak oleh sangu temen aku,” jare Boy. “Trus nang endi lo, sik yah mene lo Boy,” takok Angga. “Nang kantin kene ae lho ambek mangan-mangan jajan,” Mbak Pat melok nyauti, koyok nyaut pemean. “Nyaut ae gak dijak ngomong!” sentak Boy. “Ya iya lah, masa ya iya dong. Mulan aja Jamilah bukan Jamidong. Secara gitu loh,” jare Mbak Pat tiru-tiru arek gaul. “Cuk, wis tuwek ae gayane koyok arek ABG. Ate bongko ae kakean model,” tambah Boy. “Suka-suka gua dong, Emang Gue Pikirin,” jare Mbak Pat koyok Maia Ratu ambek mbenakno bulu mata palsune sing ate rontok. “Cangkruk nang nggone Cak-Cuk ae, rek! Nang Dharmawangsa kono lo, cidhek kok,” jare Boy. “Kenengan napa neka, Boy ( panggonan opo iku, Boy )?” takok Kosim. “Ojok nggawe boso Meduro ta, cuk! Aku lo gak eruh artine,” jare Boy. “Artinya tempat apa itu, rek?” jelas Kosim. “Toko koyok distro ngono, tapi kaose desaine tentang Suroboyo thok. Pokoke lucu-lucu, ngguatheli pol. Suroboyoan temen,” jelas Boy. “Iyo, aku yo tau tuku ambek adikku nang Balai Pemuda, tulisane Surabaya Kota Pahlawan, tapi gambare Super Hero koyok Superman, Batman, Spiderman. Lucu, cuk!” jare Angga. “Kon tukuo sing gambare Patung Dolyberty ae Son, cocok! Raimu lak sering nang Doly se, he…he…he…,” Boy ngguyu kemekelen. (Asline pas bagian iki aku males nulise, soale bermuatan sponsor alias iklan. Tapi yok opo maneh, namanya juga sponsor, ya harus dimuat) Moro-moro sak durunge arek-arek budhal nang counter-e Cak-Cuk, onok arek wedok nyeluk Boy. “Boy, kamu mau kemana? Tugasnya Pak Joko udah dikerjain belum? Besok pagi dikumpulin lo, Boy!” bengok Prita. “Oh, iyo…lali aku, cuk! Dikerjain sekarang aja, mumpung lagi gak ada kuliah, gimana?” takok Boy. “Ya udah, dikerjain diamana?” “Di sini saja, mbak…sambil makan-makan jajanan saya,” towo Mbak Pat ambek nyumet
    rokok nang lambene. “Ada ote-ote, klepon, tempe menjes, petisnya gratis lo.” “Kita kerjain di perpus aja ya, kamu jangan dekat-dekat dia, ntar ketularan jelek, ayo,” ajak Boy. “Asu! Raimu lo yo gak ngganteng-ngganteng temen!” amuk Mbak Pat. “Gak ngganteng yok opo se? Christian Sugiono lo, nek ketemu aku mesti kaget. Pikire, “lho, aku nduwe saudara kembar ta? Kok onok sing persis aku?” “Saudara kembar dari Hongkong…” Mbak Pat nggak ndelok ambek nyedot rokoke. “Sik, rek, yo, aku onok perlu iki,” pamit Boy nang arek-arek. Soni, Angga, karo Kosim cumak ngowo thok. *** Nang perpustakaan akeh mahasiswa sing lagi diskusi pisan, mboh gak eruh nggarap opo. Sok repot nyathet iki iku. Tapi sing gendaan yo akeh. Alasane sinau, asline yo rempon thok. Boy ambek Prita lungguh dhep-dhepan nang pojok cidhek cendelo. Prita ngetokno kathoke, eh, maksude laptop-e. “Boy, dikerjainnya langsung di laptop aja, ya. Ntar diprint-nya di rental sekitar kampus, biar besok tinggal dikumpulin aja,” jare Prita karo mbukak kathoke, eh, laptop-e. “Eh, iya,” jawab Boy. De’e gak konsen nggarap tugas, soale ndeloki wajahe Prita terus ambek mbayangno, Cuk, ayune, irunge mbangir, idepe malik, rambute lurus…Arek iki wis duwe pacar durung yo? Mosok durung-durung wis takok nduwe pacar ta gak? Isin, cak! Koyok wong crongoan ae. “Boy, mikirin apa, kok bengong aja?” jare Prita. “Eh, oh, enggak, gak mikirin apa-apa kok,” Boy kisinan dhewe. “Ini, definisinya menurut buku ini kayaknya terlalu panjang, kita ringkas aja Boy, biar lebih padat.” “Iya, lebih padat, lebih besar, saya suka,” jawab Boy. “Maksud lo?” Prita bingung. “Aduh, maksudku…gak ada maksud apa-apa sih,” Boy ngowo thok. “Kamu lagi gak konsen ya, Boy?” “Iya, aku kalo lagi lapar biasanya gak bisa mikir,” alasan Boy. “Ya udah, aku aja yang ngerjain, tapi kamu yang ngeprint ama buat covernya, ya? Ntar malam ambil di kosanku ya.” “Oke, nanti takprint di rumahku aja,” jawab Boy langsung mlayu metu, keluwen. Tapi gak suwe de’e mbalik maneh. “Eh, sori, alamat kosmu dimana ya? Mosok datang ke kosmu tapi gak tau tempatnya? Sama nomer Hpmu, kali aja aku perlu,” jare Boy.
    “Nih,” Prita nulis alamat ambek nomer HPne nang kertas cilik. “Thanx,” Boy mlayu metu. Tapi gak suwe de’e mbalik maneh. “Eh, sori, kamu mau ikut makan gak, aku mau cari makan nih,” ajak Boy. “Nggak deh Boy, ntar makan di kosan aja,” tolak Prita. “Ayolah, gak pa-pa. Kamu kan gak pernah makan makanan Surabaya yang aneh-aneh? Sekarang tak ajak wisata kuliner, ayo selak kaliren perutku.” *** Boy ngejak Prita mangan lontong balap nang daerah Kranggan. “Kamu gak papa ta, takgonceng naik sepeda motor?” takok Boy. “Nggak pa-pa, Boy, emang kenapa?” “Enggak…Surabaya kan panas, gak kayak di Bandung.” “Iya,sih…Panas banget, tapi gak pa-pa kok Boy.” “Jelas ae gak po-po, wong digonceng wong ngganteng koyok Christian Sugiono,” batin Boy, mulai metu mekitike. Koyok asu ancene! Sing dodol lontong balap wonge gendut, lontonge empuk, kecambahe renyah, wenak pokoke. Jarene sih…Pak Bondan sing nang Wisata Kuliner iku tau soting nang kene. “Ya ini namanya lontong balap, Prit, pake sate kerang, wah tambah sip,” jare Boy ambek njejelno lentho nang cangkemme. “Sambelnya kok item, Boy?” takok Prita. “Iyo, soale dicampuri petis. Paklik tambah lonthe, eh lenthone loro!” cangkeme Boy mulai crangapan. Prita ketokane kaget ambek panganan iki, trus langsung ngombe es degan . “Gimana, Prit, kamu suka makanan ini, kan? Kamu sudah punya pacar belum? UPPS!” Boy gak sengojo keceplosan ngomong, keselek sampek kecambah nang cangkeme muncrat metu. “Huk…ehk…,” Prita sing lagi ngombe es degan yo langsung keselek. “Ups…eh, sori….Waduh….,” Boy salting karepe dewe. Prita meneng ae ambek ngelapi klambine sing kutahan es degan. “Eh,… anggep percakapan tadi tidak ada ya, sori Prit…” *** Sore iku Boy nang kamare kelesetan ambek lenger-lenger. “Cuk, goblok, ancene aku iki, lapo lo mau ngomong koyok ngono. Asu…asu..! Ngene iki lak Prita maleh gak enak maneh.” Boy misuh-misuh karepe dewe, menyesali kegoblokane.
    “Yo… Boyo…iki lho onok gethuk tekok Bulik Yatemi. Gelem, gak? Selak dientekno Abahmu lho!Wong iku nggragas, gak isok ndelok panganan nganggur diluk!” bengok Umik tekok meja makan. “Emoh…Badhogan gethuk ae dipamerno! Ngrusak body! Dientekno Abah lak uwis,” saut Boy. Umik mlebu kamare Boy trus takok,”Lapo se, kon kok aras-arasen mangan? Onok masalah nang sekolahan ta?” “Sekolahan…Kampus!…Ndeso!” “Lha iyo, le…Opo-o? Gurune kereng-kereng ta?” “Guru…Dosen!…Ndeso!” “Lha iyo, dosene nek ngekeki ulangan angel-angel ta?” Umik sek mekso SKSD ( sok kenal sok deket) “Emboh, emboh, Mik…Tambah ngelu ndhasku.” “Nek ngelu yo ngombe obat, Yo. Sinau sing sregep, engkok nek males gak munggah lo,” nasehat Umik. “Oalah…Mik…Kuliah iku gak onok gak munggah, Mik!” Boy mulai jengkel. “Lho, nek males, nek goblok…yo gak diunggahno karo guru, eh dosene.” “Emboh…Aku metu disek…Salamlekom,” jare Boy langsung nyaut jakete. Ndhase mumet wisan. “Arek iku ancen angel kandanane. Engkok nek gak munggah temen yok opo,” sambate Umik,”Wis emboh, tak main PS ae.” *** Boy mlayokno Tigere nang tengah kota. Pas liwat Taman Bungkul kan akeh arek gendaan, de’e eling Prita. Oh, iyo aku lak janji ate njupuk garapan Penis-e Pak Joko (maksude Pengantar Bisnis). Bengi iki diprint, mene isuk dikumpulno. Langsung ae Tigere digas nang daerah Kertajaya, kosane Prita. Tapi tekok ngarep kosane Prita, Boy kaget, trus ndelik nang mburi wit pelem, wedi ketemon. Lho, kok onok polisi…Onok grebegan ta? Paling sabu-sabu…opo kumpul kebo. Atau judi togel? Ah, mosok se? Lho, polisine kok ngobrol karo Prita. Ojok-ojok…Prita iku Bandar SS, atau balon? Atau pengepul togel? Boy pasang mata pasang telinga. Ambegane mlebu irung metu silit, saking ndredhege. De’e pengen eruh lapo kok Prita ditangkep polisi. Tapi kok polisine ijenan gak onok koncone, yo? Lho, cuk, kok tangane polisi iku nyekel pipine Prita? Lho kok Prita dielus-elus rambute meneng ae…trus diambung bathuke. Boy tambah bingung. Ojok-ojok… Dengkule Boy moro-moro kemlothak lemes. Njerone ati de’e misuh-misuh.
    “Jancuk…” “Asu…” “Nggatheli…” ***

  23. ndlogok tenan ra gelem gawe artikel anyar tempegorenggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
    sambel trasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Max
    • April 19th, 2010

    bhuahahahaaaaa…..
    biawak wis mulai meneh kumate…..

  24. gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po?
    gak tau njedhul meneh ki dadi debt colector utang po? 😯😯😯😯😯😯

  25. lg nabung celengan sk uwakeh akehe ki mesthi,,:mrgreen:

    • mbok kenyeng
    • Mei 3rd, 2010

    test

    • awakku
    • Mei 6th, 2010

    nuwun sewu mbok de… numpang pipis sekedap… hehehe

    waduhhh… banyune gak ono… sori gak tak siram yoo……..

    kabur karo nylerekno celono😀

    • awakku
    • Mei 6th, 2010

    haaaaaa… avatar`e kok bedo, tibakno salah nulis alamat imel……wakakakak

  26. woi……………………………………

    mmh

    • guspur
    • Mei 7th, 2010

    Diancuuukkk!!!… Warung reyooooooooooooooooooottt!!!!

      • Awakku
      • Mei 10th, 2010

      mambu pesing pisan….
      😦

  27. biyuh…………..arep rabi wae nganti warunge ora ditiliki………

    • alrozzi
    • Mei 10th, 2010

    hallo omm…. numpang lewaaatttt…..:mrgreen:

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: